slappis lördag

heeeeeeeej
sitter här hemma nu, nyss hem kommen från lanais fest, eller ja dom festade men jag och jonna chillade bara om man säger så. orkade inte festa i dag. men vi va ju där och festade i går och ja de värkar ju som att de måste ha vart väldigt trevligt att städa i morse, hrrm det lät inte som en fräch upplevelse så jag är glad att man slapp göra de iaf. hihi,  nu sjuukt trött så det ska bli en slappis kväll med film och så nu, kan ju va skönt det också.  är sjukt sleeten så jag orkar inte gör något speciellt denna kväll,
 
för övrigt idag så har jag också städat mitt rum , det är bland det tråkigaste som finns, fast det går ganska snabbt om man inte gör massa annat samtidigt, som typ.. datan , hihi
nu ska jag kolla klart på lite olika shoppingsidor, finns så mycker snyggt man vill ha, har hittat lite jag ska köpa när jag åker till stockholm på höstlovet! det är inte klokt va tiden går fort det är bara typ 4 veckor kvar tills det är höstlov. och om det fortsätter i den här takten så kan vi snart ligga på stranden och schteka, och vi bara gillar det

men nej nu ska jag ner och hämta lite efterätt som mamma har gjort, mums ! sen blir det a walk o remember

pussss,


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0