klassfoto today!

hej allihopa,
på håltimman i dag så drog jag, julia och sara ner på stan, hittade två tröjer på ginatricot som jag vill ha, den ena va den svarta som jag fick lämna tillbaka för de va hål i armen, men dom hade den nu, så jag tror jag ska köpa den :) hihi lycklig blev jag då, för jag gillade den riktigt mycket. och den andra va typ en party top:)
har också hittat en brun väska från nuknuk.se. som jag sååå ska köpa :)haha

tog klass foto + enskilda kort idag. jag hoppas iaf, att jag blir bra :S haha

ska plugga lite matemetik nu hade jag tänkt, har nämligen prov i morgon. det gillar vi inte :P

men vi hörs lite senare, pusshej



bjuder er på en bild på mej ;)


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0