jag orkar fan inte..

jag är helt slut! har precis tillbringat 2,5 timmar i en varm simhall, hihi. har kollat på bella när hon simtränade med jonna! det va kul. och ja.. jag saknade det faktiskt en smula, men jag och jonna ska i alla fall dit och motionsimma på torsdag! alltid något.  haha.
har kollat lite tv nu, 2/5 man . haha är det bara jag som tycker att det är lite roligt ? :P har också ätit mat, fisk för att vara mer precis, inte min fovourit mat precis, men det dög!

har också matteprov i morgon, eller jag tror att jag får göra det i morgon eftersom jag var sjuk i torsdags när vi skulle ha det igentligen! så jag ska försöka plugga lite snart, men jag är så jävla trött på allt det här så jag fan inte om jag orkar. ska de vara såhär  varje dag, varje gång man ber om något. ni kna tjata och klaga hur mycket ni vill och när man sen säger okej , jag gör väl det då, när då passar fan inte det heller! hur fan ska dom ha det. nä visst man kan inte få eller ha allt. men hallå?! lite ska man väl för fan få endå. lite utrymme för att leva! ska det fortsätta såhär vet jag fan inte vad jag ska göra! jag orkar inte , jag ORKAR inte , fattar dom inte de!

nu har jag fått skriva av mig lite, men det är ingenting om vad jag egentligen vill få ur mej, men nu får det vara slut på alla tråkigheter, vad ska ni gott folk hitta på i kväll!

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0