what i did yesterday

jag satt här och kollade igenom min blogg lite granna och då kom jag på att jag faktiskt inte hade lagt ut något blogginlägg om vad jag gjorde igår, dåligt , iknow!
men det kommer här i stället, bättre sent än aldrig, haha .
jag gick ju hem från skolan och sov en stund, en ganska lång stund faktiskt, sen kollade jag lite tv, åt å lite så. sen hade pappa lagat min cykel, så jag kunde cykla (istället för att gå) ner till fannie, hihi. där va i alla fall hon jonna och anna, jag och jonna roade oss med att försöka flyga flygplan, och nej det gick inte så bra, men desstobättre gick det för anna och fannie, men dom måste ha tjuvövat ganska länge, haha
sen gick vi iaf ut en sväng och sen hade jag följe med sötisarna bella och frida som jag träffade på vägen hem, trevligt med sällskap, ohja!
sen kom jag hem och då sällskapade jag min familj med att kolla på en tv serie, maria wärn - främmande fågel tror jag att den heter, ;) den spelades in på Gotland under samma vecka som vi va där , så vi såg när dom spelade in lite, haha
häftigt ;P

sen idag efter håltimmen iskolan , så hade vi en lektion kvar - naturkunskap och de är typ samma som döden, eller nästa i alla fall , hihi , men jag och sara kollade i någon gratis tidning vi tog på ps och lyssna på musik, eller jag iaf ,för jag fattade inte va de va man skulle se i sterioluppen (?) eller va de nu va vi kollade i ;D haha
jag vet , de är bra att jag har koll (Y) snacka och skratta gjorde vi en massa också ;D

men nu har pappa precis vart snäll å satt upp en hylla på mitt rum, den har stått på golvet och bara väntat på att få hängas upp på väggen, jag vet inte hur länge :P men nu är den i alla fall uppe och jag blev skiit nöjd. hehe

nu ska jag gå ner och göra mej en stor kopp varm choklad, för jag fryser, är förkyld och har ont i halsen :(
inte roligt alls !

men nu blir de tv, ses i morgon bitti om det blir så att jag stannar hemma, borde absolut gå till skolan med tanke på att vi har matte prov , men man kan ju aldrig hjälpa att man är sjuk :P hihi annars hörs vi i morgon eftermiddag:)


Kisses from j

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0