tråkigt att vara sjuk

nej nu blir jag riktigt trött på ginatricot. jag var där igår och hängde undan en tröja, och idag när jag va där med jonna så har dom inte kvar tröjan som jag hade hängt undan, så dom har antagligen sålt den till någon annan! så jävla dåligt!

just nu sitter jag och kollar på biljetter till stockholm. weey, har hittat en som blir jättebra, så jag ringde precis anna (min moster) som vi ska bo hos för att se om hon är hemma när jag och jonna planerar att komma :) hoppas verkligen att hon är de, för gud vad jag vill komma bort, jag är redan så sjuuukt skoltrött, och jag behöver verkligen komma bort och göra något annat. så en shopping vecka i stockholm tackar jag inte nej till precis! sak bli jättekul baby!!

nu kollar jag på tv , och ja de är precis typ vad jag har gjort hela dagen! börjar bli lite tråkigt i längden faktiskt, just nu blev det en halvtimme av vänner!
visst det är jätte skönt att vara hemma en dag och slippa skolan, men man blir fan trött på att inte göra något också. så de ska bli skönt i mon, då blir det göteborg med lite folk :) kul ska de bli:)
just nu sittter jag och äter frallor och dricker varm choklad, och de är bara sååå gott:)



kan tuvär inte bjuda på en bild på mej idag 
för jag är sleten och har inget smink så vi väntar med det tills imorgon!

pussar från julia

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0