Mys

Jobbade mellan 11.00 och 16.30 idag, ganska stressigt idag också, men nu är jag hemma! Det första jag gjorde när jag kom hem var att krypa ner under en filt i soffan, fy vad kallt det är ute nu! Regnar gör det också, ta mig utomlands tack!

Igår kollade iaf jag, anna och jonna på en film,  fy fan va kass den var, något med sex hette den så hyr den inte!! Men godiset var gott, hihi! Nu ikväll ska vi kanske gå och se bruno på bio, myys! :)

Nej men jag måste kila och äta något nu, tror jag döör av hunger!! pusshej !


jag i glasögon, usch finns det något värre?

Send me a comment!
Postat av: malin

du passar i glasögon! :)

2009-08-18 @ 20:42:03
URL: http://www.daaanielsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0