Lite nytt, smått och gott!

hhej, den som inte har kommit på själv att det suger att vara sjuk och att missa en hel vecka av roligheter vet det nu! bra.. för det suger, och jag är trött på det nu! Occh inte för att det vore nog så börjar skolan på tisdag, och jag är skoltrött redan! Jag kan överleva en dag möjligen en vecka, sen börjar helvetet igen, det ända posetiva är klassen och alla kompisar, men lärare och lektionen kan ju gå och dränka sig!! Så nu har jag klagat färdigt :) Nu ska jag starta en film som pappa hyrde till mig för att jag var sjuk, och sen måste jag berätta hur gullig jonna var som kom över med en påse bullar när hon hade slutat i fredags, sen kom hon med greace också för jag är nog en av få som aldrig har sett den men varit med i en pjäs om den (Y)! ♥


Texten som jag la till på bilderna försvann tydligen?!!
Viktoria Beckham perfym
Puder, H&M
Bh, H&M
armband, H&M
Favorit plånbok, Monki
silvershampoo, Toni&guy

Send me a comment!
Postat av: Natalie ss Rantanen

- Jo visst är hon =) .

jo men de har jag vart hela sommarn ;D

2009-08-23 @ 19:25:46
URL: http://nataliessrantanen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej

Jag har nu en tävling där du kan vinna en goodiebag full med smink.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-6.html



Vad gärna med

Kram//M

2009-08-24 @ 17:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0