I was so happy

Hej!

Har inte hunnit blogga på ett dygn! Jösses, hoppas det är bra med er i alla fall! min dag har varit jobbig, den längsta dagen på hela veckan, var inte hemma förän vid fyra! Puh, men nu har jag tagit det lugnt, har omorganiserat en del i min garderob, fick en kommentar innan att jag skulle visa bilder från min garderob, så jag kanske tar och gör det!

Jag ska också ta ett träningspass med charlotte!, eller så blir det gymmet! Kan i vilket fall behövas, för försöka träna bort kladdkakan jag bakade innan! God blev den, och inte bränd!!

________________________________________________________________________________________
Blev utmanad av Julia!
Och jag utmanar 6 stycken som känner för det!

Regler:

· Gå in i mappen mina bilder

· Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen

· Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den

· Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade

¨

Så denna bilden blev det! Och några rader om bilden, ja.. en an dagarna jag var som lyckligast! Jag och några otroligt härliga brudar tog oss en bra bit in åt landet och simmade över med alla packning på luftmadrasser, CRAZY! men inget ramlade in, skills! Sen tältade vi på en ö! Och tro det eller ej, men vi fick besök denna natten , två gånger, dom rodde ut i en båt ! jag vet inte hur många timmar det tog, men talet måste vart stort!  för det var jävligt långt! Men gud vad roligt vi hade, och jag var grymt lycklig, tack tjejer, btw, det är anna som sofar kottar med en simfot, det gjorde ju så ont när vi skulle gå! 
Tror tuvär inte att det kommer hände i sommar igen, men gud var jag hade velat det!





 


Send me a comment!
Postat av: Anonym

Super söt blogg.

2009-02-03 @ 18:35:20
URL: http://xxonetreehillxx.blogg.se/
Postat av: Sofie

:):) allt bra idag?

2009-02-03 @ 18:36:07
URL: http://sofiehansen.blogg.se/
Postat av: sheima

haha okej hur mår du idag då ? :>

2009-02-03 @ 22:28:33
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0