danmark

Är man blond eller, har klagat på att mitt internet inte har funkat på flera dagar till pappa, så nu när jag startar den så kommer jag att tänka på, brukar inte den där knappen lysa blått istället för rött. jo de ska den ju för det är knappen till bloototh som kopplar upp datan till de trådlåsa internet :OO men nu kan jag använda datan som vanligt igen :)

idag har jag jobbat till sex och sen hem och då åkte jag och pappa ut på en tur där jag övningkörde! Det gick bra tycker jag allt! och nu ligger jag här i sängen och funderar ut vad som händer ikväll, kanske ska till annas båt och kanske dricka lite, man vill ju smaka på det nya nu ju ;) med det menar jag att, vi inte alls var i göteborg och besökte liseberg i onsdags, vi tog tåg och buss och färga till danmark och köpe sprit! hihi  jag fannie och frida va det som åkte, hade en galet rolig dag med dom!! =)


fannie=)


folket till färgan

den regnade inte lite i danmark

shoppingväskorna var med såklart :D

DRICKA PÅ IT!

kundvagnen började fyllas :D


på båten :D

sen blev det donken såklart :D

och vi fick åka buss..

frida på tåget :)

jag och fannie på stationen :D

snygga kläder ;) åkte hem i dom så tullen inte skulle känna igen oss ;D

kan inte klaga ;D

detta kommer bidra till goa fyller :D  höhö!!

Send me a comment!
Postat av: frida who else? ;)

sjukt kul! :D

ikväll (D)

2009-07-25 @ 14:57:33
Postat av: linnea

smaaaaaaaaart att skriva de här syss!

2009-07-25 @ 15:11:43
URL: http://linneabengtssons.blogg.se/
Postat av: e.l

Hur kom ni igenom tullen med spriten :O =)

2009-08-13 @ 15:19:57
Postat av: JULIA BENGTSSON

det var inga problem alls, vi bara gick igenom! Hade ju resväskor med oss så det såg ut som vi var på väg hem och så bytte vi kläder och frisyr där så dom inte skulle känna igen oss ;)

2009-08-13 @ 23:18:45
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0