Min mobil är tillbaka från lagningen nu!!

Idag var jag uppe med tuppen, vaknade vid sju redan fast låg kvar i sängen till nio! Sen upp och äta frukost och göra mig i ordning, sen packade jag min väska och sen drog jag ner till stan och fyllde på mobilen på telia och sen cyklade jag till on off och hämtade min mobil som har vart på lagning och dom hade bytt ut displayen så jag får väl se om det funkar bättre den här gången! Sen hem och nu sitter jag här vid datan :) Snart ska jag laga spagetti carbonara innan jag frida och fannie tar tåget till göteborg!

nej nu måste jag kila och fixa det sista! Ha en bra dag, det ska jag ha!! =)


Från Vero moda,
hade den på skolavslutningen med en svart kuvertväska och höga klackar!

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0