yeye

Jag måste nog vara ensam i sverige om att tycka detta just nu, men jag längtar efter hösten! Svenska somrar är ingen hit, eller jo det är dom, men nu är vädret hel kasst så då kan det lika gärna bli höst!

Påtal om annat så undrar jag om jag kommer utanför dörren över huvud taget idag, är så nedrans trött och känner mig handikappad för min mobil är fortfarande hos bella.. suck!
Kanske att jag ska ut och övningsköra en sväng, men jag är trött så jag vet inte, städa skulle också vara en god ide, men jag är ju som sagt lat idag så jag får se hur det blir med det också. ha en bra dag, och hoppas ni har lite med action är jag! :)


i hate when it is like that!

Send me a comment!
Postat av: Emilia ♥

så bra ju, här är det jätte bra med:)

så söt tröja, var kommer den ifrån?

2009-07-28 @ 20:42:28
URL: http://beautylicious.blogg.se/
Postat av: frida :)

julia, vad gör du idag? :)

2009-07-29 @ 12:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0