Lovly weather!

Tjolahopp!
Jag hoppade över träningen idag, har solat lite, men får typ solstign av att bara vara ute i solen, har pluggat lite också. Men är fortfarande sur så ärligt talat har jag inte pluggat så mycket. Åkte till hagaplan och fotade lite med min syster, balnd annat byggs min header om nu! Äntligen , den har jag har nu är döful! Nu ska sommaren flytta in!

Just nu kollar jag på Paris Hilton BFF! Det kommer bli en vrickad serie känner jag på mig, kollar ni på det?
Nu måste jag återgå till frogrammet! CIAAAAOOO =)


gud vad jag älskar solen!

Send me a comment!
Postat av: Emelie

jag älskar också solen ;)

2009-06-03 @ 08:45:51
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0