inte långt kvar nu!!

Detta är nog den sämsta dagen jag har haft på länge!
Jag är hyffsat frisk idag så jag pallrade mig iväg till skolan, fick reda på några av mina betyg, åt helvete med dom säger jag! Jag hatar skolan, jag ångrar mitt korkade val av linje och jag ja, jag är trött på allt som har med skolan att göra! + att nu har alla fått bekräftat att jag är en dum blondin som inte kan ett piss om gudarna i antikens grekland eller alla miljarder verbformer i engelska. Vem fan behöver kunna det för att leva?

Nog snackat om de tråkiga, jag är hemma nu och tänker bara ägna mina närmsta timmar till de ämne som jag faktiskt har en chans i nämligen samhällskunkskap, sen ikväll ska jag träna boxning med charlotten!
Puss och hej!

Send me a comment!
Postat av: Anonym

du kan ju knappast vart så sjuk om du ska träna boxning idag??

2009-06-02 @ 18:23:22
Postat av: Anonym

nej då är det ju bra att jag är frisk idag, skrev de till dej innan!

2009-06-02 @ 19:59:14
Postat av: Anonym

och sen tränade jag aldrig boxning idag

2009-06-02 @ 19:59:38
Postat av: amanda

Håller med dig om skolan, så mycket onödigt man måste lära sig som man ändå knappast kommer att ha någon användning av senare i livet.

VIlken linje går du? :)

2009-06-03 @ 15:03:49
URL: http://amandalindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0