garderobs renovering

Morgonen började med en dusch, sen hamnade jag framför tidningen, man måste ju ha lite kolla, höhö! Sen for jag och mamii och daddii tilll göteborg för att spendera dagen på ikea! Fick köpt mig en gosigt täcke, massa saker till garderoben m.m. sen fikade vi innan vi kom hem! Och ändra frm tills nu så har jag fixat i min garderob, men jävlar vilken tid det tar, så pappa fick rycka in och hjälpa till(a) Resten av kvällen kommer bestå av just garderobsfixande, jag var nämligen tvungen att göra om i allla tre för mina kläder fick inte plats, men jag hoppas att jag har löst problemet nu!

Ha de bra! Puss!


mitt nya linne från rut m.flera, 199 kr!


Send me a comment!
Postat av: yasmine the one and only

oki här skiner solen så jag sitter ute och äter melon hehe. göttigt. nu ska jag lägga mig i soffan o slappa bara kram

2009-05-14 @ 18:02:58
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0