Göteborg ikväll!

Hej på er! Jag har inte haft tid att blogga de senaste dagarna, har haft fullt upp! Men jag har vart med jonna, hoppat i vattenpölar när det ösregna, kollat fotbolls match, shoppat lite och hittat min skolavslutningsklänning :) Tur nubehöver jag inte fundera ihjäl mig över de, nu ska jag bara hitta ett par skor!

Nu är jag hemma från skolan , fick sluta en timme tidigare fårn samhällskunskapen, så fick 1,5h hål, så jag drog hem! Ikväll ska jag dra till Göteborg med några töser! Ska bli roligt, ska festa, åka lite karuseller på liseberg och kolla på Scotts som spelar, höhö! Kommer blir rikitgt roligt, men först ska jag ha sista lektionen för dagen, nämligen Matte B! Men den ska jag nog överleva ganska lätt!

Nu måste jag snart till skolan, ska äta lite innan, och ah, spendera typ en kvart med min f.d. bästis - plattången! Puss och hej!


dom spelar på leseberg ikväll

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0