I´ve made this!

Hej på er snyggingar!

I går han jag aldrig sätta mig vid datan och klottra ner några raden, för efter skolan så åkte jag ner till stan med sara julia och emma, vi skulle fixa lite inför kvällen, och jag fick köpte veckans snyggingar, mina skooor! jag visar er i morgon, på kvällen var det iaf klassfest sen, hur kul som helst, måste göras om en dag då jag ska inte ska jobba dagen efet, haha, men det funkade endå, var lite jobbigt att komma upp i morse, men en dusch sen mådde jag genast bättre!

I morse började jag iaf kl 10! och det gick bra, hah! Inte lika stressigt som lördagar brukar vara;) fick med mig lite godsaker hem i dag också som jag mumsade i mig, hehe. sen hem till Jonna och hon bjöd mig på en gormé middag! Vi gjorde oss i ordning, och ah det var kul bortsett från en lite insident , höhö! sen cyklade adam och muppsen förbi så vi åkte till Sali, tequila race, sen vidare på 20 års fest hos Hassan, där hamnade jag och olivia framför en mumsig godisskål höhö! Sen stack jag och jonna och två killar jag inte kommer på namnet på till ida, stannade i hmm, 5 min, sen hem och sova,, påvägen träffade vi kajsa olivia och två killar! Nu sitter jag i sängen och har precis duschat en snabbis, lyssnar på musiken från grannhuset där de är fest! Belv en tidig kväll ikväll, haha, klockan är inte ens tolv, men vi han med mycket, en tidig kväll pga, att jonna ska jobba i mon och jag ska till gbg och shoppa loss! hejdå pengarna!

Nej sängen nu så jag orkar upp i mon! Jag känner mig ganska död! Bilder kommer i mon =)Puss


Titta förästen vad jag har gjort! kan visa hur jag gjorde senare i livet! haha.
men jag älskar dom, fast det blev ganska dyrt med alla grejjer man behövde ;)

Send me a comment!
Postat av: fanny

riktigt fina :D



sv: okej, super snygga verkligen :D ja, det var billigt :D nej , jag har inte läst boken. kanske ska ta & göra det, Nån gång : kram :D

2009-05-10 @ 00:22:15
URL: http://fannyandersson.blogg.se/
Postat av: asta

Hejj,, vad ska du göra idag då?:)

2009-05-10 @ 09:29:54
URL: http://astish.blogg.se/
Postat av: modemix

fan va snygga;)

2009-05-10 @ 15:38:33
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0