Simtävling med de små barnen! och shopping ofc

Tjohejsan, ni trodde väl inte jag hade gott och dött eller ngt va? höhö
i går jobbade jag som dagt hela dagen fram till halv fem ungefär, då drog jag hem och duscha, käka lite och sen drog jag hem till jonna, vi kollade klart på titanic, och kan ni tänka er att det var första gången jag såg den ?:O haha, snacka om att man är lite efter! Men vi käka popcorn och drack vin innan Carro kom och vi stack till Lanai, och innan de träffade vi jonnas bror också, han hade gjort ngt så han var utklädd till tjej, skit snyggt (Y) men anyway, hos lanai rökte vi lite vattenpipa och festa lite, sen när dom skulle till stan drog jag hem för jag skulle jobba i morse, så kl 1 ungefär var jag hemma, och jävlar var rädd jag var när jag cykla genom skogen själv, är ju så jäkla mörkrädd:O
Men idag har jag i alla fall vart på simtävling med dom små barnen (helt galet söta är flera av dom) som jag är tränare för, jag och Johanna började prata minnen, och jösses vad jag saknar alltihop!

Ikväll har jag bara slappat, åkte och köpte glass på ica med syster, och sen dess har jag avklarat 5 avsnitt oth, snacka om vem som har ett liv!!

Här är det senaste nytt i garderoben!



allt är från lindex, jösses låter som en tant, men lindex är väldigt tantstämplat här!

Send me a comment!
Postat av: linnea olsson

söt tunka, jag har ett linne i samma tyg, också från Lindex :)

2009-05-18 @ 21:50:34
URL: http://glassmedtopping.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson

taaaack :D

hoppas du har en toppen dag ;)

nu har jag en till blogg tillsammans med tobbe som tagit foton på mig!:D

2009-05-19 @ 19:20:33
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: fanny

FINA GREJJER :d

2009-05-31 @ 22:03:19
URL: http://fannyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0