Brrr, satan vad kallt det är ute nu på kvällarna!

Efter skolan idag cyklade jag ner till stan för jag skulle på besök hos optikern, och nej, jag har inte glasögen eller något sånt. Men när jag skulle göra ett obligatoriskt test för att få körkortstillstånd hade jag väl kanske inte det mest perfekta synen, visst jag blev godkänd utan problem. Men när jag typ fokuserar på något länge typ som på ett matteprov så får jag nästan migrän och orkar typ inte titta på pappret längre och tillslut blir det jättesuddigt!. Har vart såhär ett bra tag nu och när jag berätta detta för mamma så sa hon att jag kunde gå och göra ett syntest för alla släktingar på mammas sida har typ glasögon. Men hell no att jag kommer ha glasögen linser blir det om det nu blir aktuellt, ska vänta tills dom hör av sig nu bara!

Nog pratar om de, även om jag bara skulle in på synsam och göra de så han jag ju även slinka in på Ginatricot och köpa min favoritgosiiga halsduk i grått också. Kommer bli awsome till min nya jacka som snart kommer komma med posten! Sen blev det hem och plugga.. läste nästan 60 sidor i min svenska bok -kalla det va fan du vill en helkonstig bok! Sen blev det ett spinning pass med Fannie. Kändes mycket kortare än i onsdags,ändå var detta tio minuter längre, konstigt. aja jobbigt var de! Nu ska jag plugga till info och layote provet vi har i mon, eller hur fan pluggar man till ett dataprov?



Send me a comment!
Postat av: Emilia ♥

Jätte fina bilder:)

ah okeei va roligt ju, hittade du något då?

jag har vart hemma o städat, bara myst oså.

2009-10-05 @ 20:49:12
URL: http://beautylicious.blogg.se/
Postat av: SannaSvenzon

tack::)

2009-10-05 @ 22:31:37
URL: http://sannasvenzon.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: Åh tack, kul att höra!:)



Ja eller hur, det var den!

2009-10-05 @ 22:32:14
URL: http://hagenvald.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja vi har håltimme typ varje dag.. ;p

2009-10-06 @ 06:52:02
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0