I´ll miss you!

Gissa vad jag gör nu ?äter marängschwish, vad annars?Hur gott som helst, men bananerna gillar jag inte så det är lite pilligt att peta ur dom! Men det är de värt,  hehe. Ska ju iväg och träna sen så då kan jag ju äta onyttigt:) core och boxning blir det idag, boxning är så himla kul!

För övrigt är det också Molebos sista dag hos oss idag, har vart jätte kul och jag kommer sakna både henne och att alltid prata engelska! DEt borde min engelska lärare veta, hon tror typ inte jag anstränger mig ett dugg på hennes lektioner, men ändå klarar jag av att prata språket i en hel vecka! Ha!

Nej nu ska jag chilla med min glassoch massa musik tills det är dags för träning :) Ciaaao


Send me a comment!
Postat av: magda

låter jue kanoners.

jo d funkar här :)

2009-10-06 @ 17:57:28
URL: http://bokstavenm.blogg.se/
Postat av: >> MAFFIAN !

hejdu, vi har precis startat våran otroligt sköna blogg, där det inte finns någon gräns på våran humor! Vi tänkte därför berätta det för dej och många fler så att du har någonting att underhålla dej med när du har tråkigt. Kanske vore värt ett försök att titta in iaf ? Ha en fortsatt trevlig kväll, we hope you like it :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0