mmmmmMarängschwish

innan jag kom ut igår han jag somna, orkade inte när allt kom på sin plats. Och det blåsiga och regniga vädret lockade inte speciellt mkt det heller, menmen kör på nästa helg istället!

Idag har jag vart ute och kört en vända, sjutsade Linnea och Malebo(afrikanen) till wic matchen, dom skulle uppträda i pausen. inte min syster då utan afrikanerna. hehe! Sen har jag läst lite i min svenska bok. Lutz kan seriöst inte ha sämre boksmak. detta var ändå inte den sämsta, men dedn är ju inte nomal.
Nu ligger jag också och trycker i mig lite marängswisch som blev över sen igår! musfillibabba! Snart ska jag gå upp och städa mitt rum, ska tömma ett skåp eller vad man ska kalla de, för jag vill inte ha kvar den, och vill jag inte ha den kvar, då jävlar ska den bort på en gång! ;)


vi hörs senare♥


Förtesten, ringde och beställde hem en jacka idag, den kommer väl någon gång i veckan :)


Send me a comment!
Postat av: sandra

åh tack :)

2009-10-04 @ 18:49:48
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: SannaSvenzon

fin bild julia:)

2009-10-04 @ 20:45:39
URL: http://sannasvenzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0