dubbeldäckare

hey you!
Idag hade jag som sagt planerat att verkligen sova ut eftersom det är min ända lediga dag under veckan, men icke då! kvart över åtta kommer min syster in och väcker mig och frågar om jag har pengar?! SÅ arg jag blev, jag ville ju sova! Men låg kvar i sängen till tolv i alla fall, bätte än inget även om jag inte fick sova. Sen flyttade jag mig till soffan och kollade på sweet home alabama käkade frukost, glass och lite chipps med dipp som blev kvar från igår.. illa, men jag ska träna i veckan så det gör inget :)

Nu ska jag ut och köra på en liten road tripp med dad, trallala! Ha de, hörs sen♥


visst är den här bussen cool, ser ut som en dubbeldäckare i london, men icke då, det är fun citf bussen i varberg!


Send me a comment!
Postat av: magda

hade tänkt o ändra designen o lite annat innan jag börjar blogga igen :P

2009-09-13 @ 20:45:29
URL: http://bokstavenm.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv_gör det :D!

2009-09-13 @ 20:59:49
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0