En dag på stan, men mat och gott!

På håltimmen idag åkte jag och sara ner på stan, kollade i affärer, sen mötte vi carro och malin och sen drog vi och käka på ströget:) sen kolla vi lite till i affärer och sen gick jag och sara till blådörren och tog en fika ooch plugga, fast det blev inte mkt med de, sen tillbaka till skolan för två lektioner och sen hem en snabbis, sen stan med charlotte och malin, hittade massa! visar snart senare ikväll! sen när jag kom hem gick jag på en promenad med mamma, sen har jag pluggat ekonomi en stund och nu sitter jag här vid datan och gör inte mkt!
Uppdaterar snart med shopping igen!


Blev en kycklingpanini, så jävla goda!!:)

Send me a comment!
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-22 @ 01:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0