En mysig dag med Sara!


by Lindexx

Det har hänt en riktigt tråkig sak så jag har inte haft lust att blogga.

Igår var jag i alla fall på stan med sara köpte lite smått och gott, sen tog vi bussen till läjet. Först hem till henne och sen cyklade vi till tre toppar för att käka glass, hur gott som helst var det ! Bara tråkigt att sara tappade bort sin systers nycklar ;) men vi hade en jätte mysig dag i alla fall, sen kom pappa och hämtade mig så jag fick köra hem bara de är när jag skulle öppna dörren råkade jag få kanten rakt på näsan, det gjorde så jävla ont, jag visst inte vart jag skulle ta vägen! kändes typ som den gick av, men icke då. den sitter kvar på samma plats idag också! Visar resten av shoppingen sen!


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0