Snart blir det luch på stan med Sara

God morgon. Nu sitter jag i en data sal och har uf. Mitt huvud är helt tomt på ideer även idag så jag underhåller mig med facebook! Lektionen är typ slut om 40 min så då ska jag och sara ner till stan och käka och jag ska lägga undan ett par stövlar, har ju håltimme i över tre timmar, det suger!
Sen har vi två lektioner igen vid halv två och slutar halv 4, sen hem och plugga! suck.. har massa dennna veckan!
Så vi kan la köra en plans of the week nu då!
Enjoy,
Måndag:
stan med sara på håltimmen, sen plugga ekonomi
Tisdag: Plugga ekonomi och förbreda mitt svenska tal, Träna core och boxning
Onsdag: Matte prov.. Halmstad med UF för Kick off sen jobba till 18.00
Torsdag: Svensa tal, plugga ekonomi
Fredag: Ekonomi prov-STORT!, nollning- nu ska ettorna supas under borden! sen jobba och sen fest med klassen+ettorna

Man ser ju verkligen att jag kommer ha ett liv denna veckan.. suck!!!

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0