Dataaaa

Hejhej!!
Nu är det onsdag morgon och det betyder att vi har fucking datakunskap! Fortfarande excel, och behöver jag nämna igen att det suger? Nej jag tänkte väl det!
Fast vi slutar tidigt idag redan vid tio i ett och det är så jäävla skönt! Då ska jag och sara nog ner på stan och fika och kolla lite i affärer och så, ska kolla efter ngt roligt att ha på mej på lördag!! Då är det ju stockholm by night i sparbankshallen! Det ska bli grymt roligt!! Fast synd bara att det inte blir något skum ! haha

Nej men nu ska jag väl återgå till autosumering och massa annat skit ;D
Ha en bra dag och hopppas att din morgon startade bättre än min, hörs sen! Pussss♥

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0