Från halsband till armband!!

Hej!
Det kan väl inte bara jag som har massa halsband som ligger och tar plats utan att dom används! Och jag är faktiskt inte typen som använder halsband så mycket överhuvudtaget;D hihi. Men visst gör jag det ibland :) hihi. Men hag anvönder hällre armband, så jag fick en idé när jag kom hem idag! - Att förvandla halsbanden till armband! ;D smart va!
Jag tog bara och snodde halsbandet några varv runt handlederna! eller om det finns ett knäppe/spänne på det så virar man det runt handlederna och sen knäpper man! Jätte enkelt och skit snygt tycker jag (öven om det inte syns så bra på bilderna) Jag har hittills provat med ett i silver med så grejjer sm hänger ner och ett med pärler ! I like it!!



Jag gillar det silvriga bäst!!

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0