Fredagens datakunskap!

Ja, nu sitter jag och ska försöka göra ett stapeldiagram på datakunskapen!! hehe
Denna dagen har gått allt annat än fort, skit segt med andra ord! Vi har dock pratat ännu mer om våran skidresa som vi ska göra, till Branäs,  Fast våran cp lärare är tveksam om hon vill ge oss ledigt! Men det är bara till att sjukanmäla sig då! hihi.. så åka det ska vi göra endå! ska bli riktigt roligt!!

Igår var jag ju på ikea! köpte lite smått och gått, kanske visar lite av det sen, men som vanligt så var det som jag ville ha allra mäst slut, ofc, det är typ alltid så! VARFÖR? haha.

Men nu äre back to school som gäller! hehe, hörs sen när jag kommer hem från skolan! ♥

Send me a comment!
Postat av: sara andersson

Jasså det är ju najs:) annars får vi ju bara ta o gifta oss rikt:D hihi

2008-11-14 @ 13:40:10
URL: http://saarandeersson.blogg.se/
Postat av: FEBB

HAHA! gud tack. men jag menr det verkligen, du är jättevacker!

2008-11-15 @ 13:50:55
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0