God kväll bloggen!

Hej!
Vad tycker ni om min design? Najjs va? Hihi
Igår mötte jag upp frida så åkte vi hem till anna där hon och fannie var och så gjorde vi ansiktsmasker, ansiktet kändes helt underbart sen! Som en barnrumpa ungefär ;D Sen gick vi till kvantum och handlade chipps och lite så ! Sen hem till Anna igen och lyssna på musik och göra oss lite smått i ordning, kändes himmla skönt att inte behöva stressa för att hinna bli klar, utan vi kunde riktigt sega! hihi. Sen kom även jonna och emelie och då var hela b&b samlade UTAN Bellla som är i malmö! Synd! Men det var sjukt roligt ändå! Vi gjorde oss i alla fall iordning och år natchos och shipps med dipp tills Taxibussen kom och hämta oss vid 9 undefär, så då tog vi oss ut till Getterön där festen var! Vi hittade inte dit på en gång så vi fick leta lite men vi hittade det tillslut!  Vi försökte även knacka dörr för bus eller godis, vi var ju ändå utklädda, men ingen öppnade för oss! :P Det blev i alla fall  en jävla massa dans och Shots och alla var fulla och glada hela natten! :) Det var dock väldigt många som blev av med sina grejjer, men som tur var så hittade de flästa dom igen! Sen vid halv två ungefär beställde emelie en taxi hem men när den väl kom så ville vi inte åka så vi sket i den och stannade en stund till, sen gick vi hem :O haha Det tog oss mer en en timme, så vi var hemma hos anna vid halv 5 typ och då städade vi hennes lägenhet för den var värkligen stökig ;D sen vid 6 så somnade vi skönt utom Jonna som låg och cpade!! haha
Men tack för en så jävla rolig Halloween! Det var värkligen en toppenkväll!

Jag och frida i våra ansiktsmasker!

Matbordet blev lite fullt så anna duade mysigt år oss på golvet! ;)

alla snygga brudar hemma hos anna!

Djävulen och boven!

Såhär såg jag ut ;D

kissekatten och jag :)


Jag, Fannie, Frida, Jonna, Emelie, Anna♥

Jonna!

anna och frida under städningen!

Tack för en underbar Halloween!
Kvällens citat!
kvällens bästa citat av de "smartaste" :
emelie - Varför ser man inte stjärnorna när man flyger?
fannie - Det är för man flyger ovanför dom.


Send me a comment!
Postat av: eliiiin ;d

lite segt svar kanske men bättre sent än aldrig ;) vad har jag gjort på lovet .. jag har sovit som sjutton, sen har jag shoppat, kollat på bio och vart på halloweenfest :D vad har du gjort då ? :) <3

2008-11-03 @ 09:01:41
URL: http://elajjn.blogg.se/
Postat av: frida

feeeeeettt kul ;D & snygga bilder (A)

2008-11-03 @ 15:02:21
Postat av: Julia

Hihi ja :) Tog dom flesta av dej ;D <3

ASSS kul var de:)

2008-11-03 @ 15:32:13
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0