Hej bloggisen!

Hej bloggen!
Jag är döötrött ! Helt sjuukt asså! vill bara krypa ner i sängen och blunda och sova ända tills jag vaknar! Men jag vet ju att det inte kommer att bli så för jag kommer inte kunna somna bara för att jag hela tiden tänker att jag måste somna annars orkar jag inte upp till skolan och då gör jag ett snabbt beslut om att ta en sovmorgon , och ja det är inte bra!! Och sen så kan jag inte sova tills jag vaknar för alarmet på mobilen kommer ringa vid sju i morgon!

Jag lyckads aldrig övertala Sara att följa med på matchen , dels för att hon inte orkade och det va ngt med hennes buss eller ngt ;P hihi. Men vi ska nog ta en fika på stan på onsdag efter skolan ist :)
Men jag åkte i alla fall dit med Jonna, Capricon vann med 9-3, bra spelat! Det var kul att kolla, men sen skulle vi hämta min cykel som varit borta ( t r o d d e    j u   d e n   v a r    s t u l e n ) Men tror du att jag hittade den ? FUCK NO! :O Hur fan gömmer man inte en cykel om jag vet vart den ligger men kan inte hittade den !! Så jag måste leta reda på David i mon i skolan! Känner att det är lite trökigt att gå överallt när jag inte får låna min systers cykel ;D Heh.
Men i alla fall efter letandet efter min cykel och matchen så drog vi hem till Fannie! Var hos henne en stund! Vi fick också vårat damp som bara vi kan få ;D hihi
Sen när jag och Jonna skulle cykla hem ( jag skjutsade henne eftersom jag fortfarande inte har någon cykel) men jag satt på sadlen och på pakethållaren och trampade, måste sett för jävla roligt ut alltså ;D hihi

Men nu är jag i alla fall hemma, och som sagt jag är jävligt trött! Så jag ska inte sitta vid datan så länge till utan jag ska gå och sleeepa ;D Guld! Hugs and Kisses!!

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0