Onsdag

Hej,
denna dagen blev inte lika illa som jag först trodde! Utan redan på engelskan blev det bättre, för då fick vi reda på att naturkunskapen var inställd!! YES, skulle sluta tio i ett isf, men så fick vi sluta en halv timm tidigare från samhällskunskapen så halv ett satt ålla flickor från klassen och väntade på att bussen skulle komma så vi kunde åka till sen ( tar tio min att gå men det regnade och var bajs väder så bestämmde oss för bussen) hihi. Jag, julia sara, emma, challe, elin, malin, carro och även Jonna H kom en stund med! Alla åt kladdkaka utan challe !! hihi. men den är ju godast (Y) sen gick några på stan , hittade jätte mkt jag vill ha men inte kan köpa för jag har inga pengar :O hehe .  Vi pratade en massa och det var jätte trevligt!
och sen jag kom hem har jag bara slappat! Och snart ska jag kolla på Bonde söker fru! Och sen blir det mera tvtittande!

Fick också en trevlig överraskning i brevlådan idag, en film! 27 dresses, får ta och kolla på den ngn dag:)
Känns som att jag inte har kollat på hälften av våra filmer( måste nog göra det) hihi.



Send me a comment!
Postat av: Malin

Gillade inte 27 dresses tyvärr. :( Hade hoppats på den. Men men. :P

2008-11-17 @ 19:19:30
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0