SBN - katastrof!!

Hej, ja jag vet inte hur jag ska börja berätta om gårdagen!
Men jag kom iaf till Sara vid tre någon gång, gjort ansiktsmasker och gjort oss i ordning :) Mys och jätte trevligt! Sen lite senare än planerat så åkte vi hem till Julia i tvååker, vi började med att äta Taccos, och sen kom det lite mer folk så vi gjort suplekar med kortlek;) hihi. Sen vid tio tog vi bussen in till stan, men vi blev lite sena ifrpn julia så vi fick skynda oss till bussen! Men vi kom iaf dit och det var lite roligt att åka buss till en fest, eller ja jag gör typ aldrig det, men det var en livad färd och festen fortsatte där! Sen gick vi in på SBN, vi dansade och lite så, men jag tycker mest att det var bråk och problem där, och det blev ju bekräftat när alla blev utslängda tjugo över tolv när det egenligen skulle sluta vid två!! Det var några som hade bråkat och haft slagsmål så ja det var bara att köa efter jacka och väska, vi stog utanför sparbankshallen ganska länge innan vi drog vidare till först campio men gud var mycket folk det var där så vi drog vidare till Acropolis där vi käka pizza, eller jag skulle egentligen inte käka, men efter som Viktor fick en pizza som han inte beställt (altså han skulle inte ha en överhuvudtagen) så jag och carro fick halva hans kebab pizza sen stack vi hem , var hemma någon gång vid tre typ! + att jag hade gömt min dricka som var kvar som jag ite fick ta in på sbn i en rabatt så sen märkte jag att mina skort var heeeelt jordiga och gräsigt! jobbigt!!

Men enligt mej så var SBN Tour i Varberg 2008 en katastrof, jag hade ahade bara kul en liten liten stund! wasted money i think! 
Aja, om du var där hoppas att du hade roligt iaf! pusss♥

Biljetten såg iaf ut såhär!!

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0