Lördagen

Hej !
Vaknade tidigt idag , mamma väckte mig redan vid tio, bara föra idag åker anna panna hem till Stockholm och jag ville säga hej då å shit!! ;) Men nu har hon iaf åkte hem! Meeen , den 5 april eller kanske den 4 så ska jag och Jonna troligen åka upp till henne och bo där i några dagar! Super skojj! Shopping , ohyeah!! LÄNGTAR, fast först händer det ju också lite grejjer, jul, nyår å massa annat :P

Igår var jag och Jonna iaf hemma hos henne, gjorde oss i ordning framför Andra avenyn ( det är faktiskt jätte bra, nu när man vet vad det handlar om vill man bara se hur det går sen.. (A)) Men sen vid elva kom iaf Frida, då hade jag och Jonna sjungt lite singstar också! Och vi fortsatte med det när Fridiisen kom också!
Från början skulle vi dra till en fest, sen en annan fest och också en tredje fest hade v att välja! Men det sket sig allt ihopa, vi gav upp helt enkel,
Vi fick iaf besök av några grabbs! Lanai x2 , Simon, Ludwig  och Rasmus, men dom stannade inte så länge, och då var klockan halv två ungefär och då stack jag , J och F ner till Stan, Campino och lite så :) Sen blev när jag och Jonna skulle cykla hem, så mötte vi Lanai x2 , och dom var super snälla och tog våra cyklar där bak på bilen! Så vi stapp cykla hem!! hihi :)

Det vaqr min kväll på ett ungefär! :) Helt okey , även om det sket sig ett tag där ! menmen! ;) Hade alla andra en rolig kväll?=)


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0