Min onsdag so far!

hejhej!
Är det inte underbart väder ute idag? Solen skiner och det är lite lagom kallt ute! Och jag är bara på så himla bra humör idag :) Kanske händer det ngt mer bra dag :) Ja, man kan ju altid hoppas ! Allt som är bra är välkommet att hända ;d HAHA Det ända som inte är speciellt bra är att vi har svenska prov i morgon vilket betyder att jag måste plugga.. Behöver jag ens säga att det är tråkigt? Heh.

I morse var jag svintrött så jag var jätte nära på att stänga av mobilen när alarmet ringde på den i morse och bara fortsätta sova! Men så tänkte jag dett det är ju endå en kort dag i dag med bara tre lektioner, varav två av dom är slappa och inte speciellt ansträngande!! Hihi. och när jag tänker efter så var ju engelskan också jävligt slapp så alla tre lektionerna va helt okrey idag!  Dataläraren blev nog inte sur ändå på mej, haha, min data krånglade så jag frågade massa samtidigt som jag inte hängde med på genomgångarna för jag hjälpte julia med sin blogg! Men Äh , shit the same! haha, Och sen på engelskan så kollade vi på en film om choklad så jag julia emelie och sara gick till willys på lunchen och köpte choklad, vi blev ju så himla sugna när vi såg all choklad på tv:n, haha
Vi fick också tillbaka hemprovet i samhällskunskapen, VG blev det på bada uppgifterna vilket betyder att jag är nöjd! Det lunde ju gått mycket sämre! ;) och sen fick vi sluta tidigare från den lektionen så jag och sara kunde gå ner på stan redan vig halv ett ! hiihi.

Jag hade ju inte tänkt att köpa något alls på stan, utan bara ta en fika å så. men jag fick köpt mig en klänning/linne på ginatricot och ett idomin läppbalsam, har ju så sjukt torra läppar så jag kände att jag är illa tvungen att vårda dom lite granna! Heh.


den bästa chokladen som finns!!

Idomin läppbalsam!!

mitt nya linne/klänning!! Snyggare till taights än jeans!


 


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0