Pusss

Somnade och sov i typ 4 timmar när jag kom hem från skolan halv tio! Sen cyklade jag ner till stan, började på tågstationen för att hämta ut mina tågbiljetter! Och om någon undrar var Varbergs alkisar gör mitt på dagen ? Jo då sitter alla samlade innen på stationen, haha!

Det är riktigt skönt att vara hemma typ en hel dag såhär i mitten av veckan! Ska plugga lite och så ska jag göra något riktigt rolig, eller inte! Jag ska städa igenom några lådor med skit , hehe , massa papper å så ! Inte det roligaste kanske men men , någon gång måste jag ju göra det! ;D hehe

Men ska färga håret sen när mamma kommer hem ! Jag har verkligen tröttnat på mitt hår, och så ska Jonna klippa mig någon gång nu innan jul :)


See you later!



Så här ser jag ut idag!
Hade en grå tröjja utanpå linnet innan också, men Bessi frös så mycket i skolan och hon har lite längre att cykla än mig så hon fick låna den (A)

Send me a comment!
Postat av: sandra

oj, vad skööööönt :)

måste bara säga att du har grymt fin design. Du är as duktig. hur ska du färga? :)

2008-11-19 @ 16:43:04
URL: http://sandrathorolfson.blogg.se/
Postat av: sandra

okej, härligt :)

2008-11-19 @ 17:32:31
URL: http://sandrathorolfson.blogg.se/
Postat av: jonnnniiss

älskar dig mer än någon annan baby <3

2008-11-19 @ 22:46:14
Postat av: julia

i love yaa too baby! <33

2008-11-20 @ 18:38:41
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0