Sovmorgon

Hey hopp!
Hur många är det egentligen som sitter hemma nu(utan skolk eller sjukanmälningar?) Inte så många skulle jag tro. Men jag och min klass är några av dom iaf. Jag ska säga som det är, att det är riktigt härligt! Sova så länge man vill, nästan i alla fall. Ja vaknade inte ens av klockan idag. Hur offta händer det,, typ aldrig! Och eftersom jag är vaken nu och behöver inte gå till skolan förrän om en och en halv timme ! Åh jag älskar det, Heh fast jag brukar aldrig vara uppe så långt innan skolan börjar:P Hiih. Men jag ska ta och läsa igenom pappret till dataprovet som vi ska ha tio i ett. Fast jag gjorde det igår och då kunde jag allt. Jag hoppas verkligen att det går bra. Någon gång måste jag bryta det som värkar bli en vana för mej nu - dåliga provresultat! Och någon gång måste det ju gå bra på ett prov, även för mej. Så eftersom det känndes så bra igår kanske det är den här gången det vänder :D Jag kan ju hoppas iaf! Det känns iaf bättre då!

Men när jag sen kommer hem efter 2 timmar iskolan (underbart, kan vi inte ha det så varje fredag?) ska jag förhoppningsvis festa med min älskade bryds! Jag ska också ner på stan en sväng, ska köpta tabletter, och bli inte oroliga nu för att det ska vara några farliga tabletter,det skulle jag aldrig stoppa i mej, så dum är inte ens jag. Utan jag ska köpa vitamintabletter som stärker naglar och hår. Och jag behöver verkligen gör något åt mina naglar så det är därför jag ska äta dom! Heh Ska också kolla på vinterjacka(skidjacka) men Mammsen och typ lite annat smått och gott :)

Såhär glad är jag idag , och jag kommer bara blir gladare och gladare, ja jag hoppas de iaf!

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0