Veckans planer

Hej på er!
Idag har jag kunnit med att ha en lektion + boxning(som var jätte roligt men jobbigt) pluggat in 135 glosor till ordkunskaps provet imon, jobbat lite och nu har jag ocså duschat, så nu ska jag hämta lite fil och flingor och kolla på oth sesong 3! och när jag är lar med de ja då ska jag sova! Men först blir det en veckans planering!

Måndag; Skolan/boxning, 2 inställda lektioner! Jobba och plugga ordkunskap
Tisdag; Skolan, 1 inställd lektion, sen plugga och njuta av solen!
Onsdag; Skolan, 3 inställda lektioner, har en timme engelska på morgonen! Sen skriva ett sam. arbete
Torsdag; Skolan, sen festa de är ju VALBORG!!
Fredag; ledig från skolan, (tur för jag kommer vara död efter gårdagen) ska majja med dom bästa!
Lördag; Drar till göteborg med julia, Sara och kanske några till! Trevligt!
Söndag; -?

Så, och Shit vad det öser ner regn utanför mitt fönster! Helt crazy!! Ha de bra, puss


Send me a comment!
Postat av: REBECCA

sv; Jag kom precis hem från träning så idag har jag väl gått i skolan, slappat och tränat. Själv då? :)

2009-04-27 @ 21:23:57
URL: http://rebeccaskoglund.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: hoppas du mår bättre nu:) jag mår okej.

2009-04-28 @ 10:57:01
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: tilda

aha okej, jag bor i Stockholm. Åh vad skönt, då slutar du en dag tidigare än mig, eller nått :P

2009-04-28 @ 15:22:21
URL: http:// tildilins.blogg.se/
Postat av: r

ja det är dom verkligen =) Hur får man en bild i menyn (a) ?

2009-04-28 @ 15:25:18
Postat av: sanna svenzon

haha jaha, ;) synd för jag har ingen modell än ;)

2009-04-28 @ 16:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0