En urmysig spontantripp till göteborg!

Hej, nu är jag hemma från en mycket trevlig tripp till göteborg med anna, jonna kände sig inte bra så hon stannade hemma! Men jag måste säga att våran resa var väldigt.. spontan, vi åkte upp med Tomten halv sex och efter det trodde vi att affärerna skulle vara öppna till åtminstone 7 men nej så var det inte, så vi köpte varsin latte på eh och chilla i femmanhuset, och jösses, seriöst hur vissa personer klarar med sig själva!! Anyway.. vi gick till kunstorget där det var rix fm festival men vi stod så långt bak och orkade inte knö oss fram så vi gick runt i cirklar, pratade, pratade och kollade shopping i skyltfönstrerna! Mums för hösten säger jag! Efter några varv runt stan satte vi oss på mix it uteservering vid kungstorget och åt varsin kycklingsallad, snackade en massa och sen gick vi till tåget, skulle sett bio egentligen men då skulle vi inte hinna mer tåget som gick 21.32! Sen åkte vi hem och hämtade min cykel hos anton och sen åkte vi hem! Har spanat resor nnu en stund och jag längtar som fan tills vi åker, återkommer om detta!
Hade en underbart rolig stund i götet med annapanna, även om vi inte hade planerat ett sit var det hur mysigt som helst!! :)

Nu ska jag sova för i morgon är det måndag och det betyder ny arbetsvecka, och om en vecka till då börjar skolan igen, har olika meningar att säga om de! Men ska njuta fullt av det som är kvar av sommalovet även om jag längtar som en gris till hösten! :) Nattinatti!






Send me a comment!
Postat av: tove

nej fy fasen vad gott!

2009-08-24 @ 19:50:40
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: natalie ss rantanen

- varsegod!

2009-08-27 @ 14:09:06
URL: http://nataliessrantanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0