Roadtripp till götet

Hej på er! VIken galen natt det har varit! Igårkväll åkte jag, jonna och jennifer hem till anna för filmkväll, men så åker vi till anton och isak en stund bara det att vi hamnar mitt i ett shottrace, och vem tackar nej till de, så vi shottade x antal och sen dansade vi och hade en galen kväll ända fram till kl 7 på morgonen , sen somnade jag i deras soffa och vaknade vid tolv idag ungerfär, då väntade den mindre roliga städningen, för det såg bokstavligen förjävligt ut där! Vi slängde nog 8 påsar med flaskor och burkar! hehe.. Så vi mår inte så jätte bra idag, så jag ska slappa lite nu, skulle vilja somna men då kommer jag aldrig vakna för halv sex ska jag anna och jonna åka till göteborg, är ju rix fm festival där, får skjuts av tomten och isak dit!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen för fyy fan vad jag känner mig äcklig, Ciaao!!



Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0