Is it too late?

tjeena,
är sjukt godissugen, och det hjälper inte att jag har en tom godispåse på mitt golv heller... fast jag orkar inte gå ner till stan och köpa ngt heller ;) hehe är man lat elller vad? hehe.

Ikv, ja vad händer då? jag har typ ingen aning vad jag ska göra, vet inte ens om jag vill göra något, känner mig inte alls på humör för något just nu, men vem vet om det dyker upp något jätteroligt så kanske jag ändrar mig ;D hehe!

ska iaf gå och kika lite one tree hill nu! så sjukt bra, :)

________________________________________________________________________________________________

I know that was for a long time ago, but I will always miss that part of my lift,
Maybe it was a stupid decision, and now i start to regret it!

Young and stupid, now i know what that means!
________________________________________________________________________________________________

PUSSS


Send me a comment!
Postat av: rebecka

hur mår du då? ;-)

2008-12-27 @ 19:51:22
URL: http://bbeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0