yeye

Jag måste nog vara ensam i sverige om att tycka detta just nu, men jag längtar efter hösten! Svenska somrar är ingen hit, eller jo det är dom, men nu är vädret hel kasst så då kan det lika gärna bli höst!

Påtal om annat så undrar jag om jag kommer utanför dörren över huvud taget idag, är så nedrans trött och känner mig handikappad för min mobil är fortfarande hos bella.. suck!
Kanske att jag ska ut och övningsköra en sväng, men jag är trött så jag vet inte, städa skulle också vara en god ide, men jag är ju som sagt lat idag så jag får se hur det blir med det också. ha en bra dag, och hoppas ni har lite med action är jag! :)

i hate when it is like that!

Baksmälla!

Hej, igår var en kanon rolig dag, fast den slutade lite för tidigt och idag mår jag illa som en gorilla! höhö, nej men jag mår skit idag så jag har sovit och nu kollar jag på pearl harbour som kom i brevlådan i morse! Sen ska jag inte göra err piss föruom att duchsa och sen hämta min mobil och min kamera som bella tog hand om igår!  slut på inspperation vi tar shopping istället =)

mina nya favvo brillor, från gina!

utgång på ingång!

Stressigt, kom hem från jobbet halv fem typ, in i duschen på en gång, sen laga pappsen mat åt mej och nu sitter jag här och funderar ut vad jag ska ha på kroppen ikväll! Ska på fest hos anna, tagga, ska ju blanda goda drinkar med danmarks shoppingen osv, fast dessvärre ska jag jobba i mon klockan 11 :s aja, det går gå an ändå!

Nej nu måste jag göra mig i ordning helt, annars kommer jag aldrig iväg! :)

linne från rut m flera!

tublinne från hm by mathew williams(?)
tårna kom hem också!

danmark

Är man blond eller, har klagat på att mitt internet inte har funkat på flera dagar till pappa, så nu när jag startar den så kommer jag att tänka på, brukar inte den där knappen lysa blått istället för rött. jo de ska den ju för det är knappen till bloototh som kopplar upp datan till de trådlåsa internet :OO men nu kan jag använda datan som vanligt igen :)

idag har jag jobbat till sex och sen hem och då åkte jag och pappa ut på en tur där jag övningkörde! Det gick bra tycker jag allt! och nu ligger jag här i sängen och funderar ut vad som händer ikväll, kanske ska till annas båt och kanske dricka lite, man vill ju smaka på det nya nu ju ;) med det menar jag att, vi inte alls var i göteborg och besökte liseberg i onsdags, vi tog tåg och buss och färga till danmark och köpe sprit! hihi  jag fannie och frida va det som åkte, hade en galet rolig dag med dom!! =)

fannie=)

folket till färgan

den regnade inte lite i danmark

shoppingväskorna var med såklart :D

DRICKA PÅ IT!

kundvagnen började fyllas :D

på båten :D

sen blev det donken såklart :D

och vi fick åka buss..

frida på tåget :)

jag och fannie på stationen :D

snygga kläder ;) åkte hem i dom så tullen inte skulle känna igen oss ;D

kan inte klaga ;D

detta kommer bidra till goa fyller :D  höhö!!

Min mobil är tillbaka från lagningen nu!!

Idag var jag uppe med tuppen, vaknade vid sju redan fast låg kvar i sängen till nio! Sen upp och äta frukost och göra mig i ordning, sen packade jag min väska och sen drog jag ner till stan och fyllde på mobilen på telia och sen cyklade jag till on off och hämtade min mobil som har vart på lagning och dom hade bytt ut displayen så jag får väl se om det funkar bättre den här gången! Sen hem och nu sitter jag här vid datan :) Snart ska jag laga spagetti carbonara innan jag frida och fannie tar tåget till göteborg!

nej nu måste jag kila och fixa det sista! Ha en bra dag, det ska jag ha!! =)

Från Vero moda,
hade den på skolavslutningen med en svart kuvertväska och höga klackar!

Sovmorgon!

God morgon, eller vanligtvis borde man väl säga god middag! Men jag vaknade för en timme sen och åt frukost och sen duschade jag, nu håller jag på att göra mig i ordning, så snart ska jag cykla till frida där hon och anna är, men först tänkte jag ladda upp till shopping, eftersom jag inte bloggat på ett tag har jag inte visat min shopping på jätte länge, men nu så! pusshaj!

tunika från Vila

linne från Ginatricot

Weels and wings!

Hej på er! Idag är en sån däär jobbig dag, dvs dagen efter W&W, ni vet då alla raggarbilar kommer och kör crusing i varberg, så i fredags efter jobbet åkte jag tilll sara på fest! Det var riktigt roligt, sen vidare till stan, blev en väldigt rolig cykeltur för mig och sandra, träffade även jens och andy på vägen, och alla ramlada minst en gång var! Sen på lördan var det bara att kliva upp tidigt och jobba! Sen hem och göra sig i ordning till fest hos frida! Sjukt kul hade jag, och jag fick nog i mig 1,2..4 drinkar för mkt för jag var full som en kastrull, jag tappade bort min mobil, mina nycklar, min kamera och min cykel , allt finns förhoppningsvis kvar hemma hos frida! hihi, men sen när vi skulle in till stan så orkade jag, moa, anna och bella inte gå så vi liftade med en raggarbil, blev utslängda och hoppade in i nästa, as kul var de! Sen blev det stan en sväng och sen hängde jag och moa på erik och jonas på efterfest hemma hos erik! Vid fyra bestämde jag mig för att gå hem, träffade bella och någon så satt och snacka om allt och inget typ, sen vinglade jag hem och var hemma halv fem typ, tog en jävla tid att gå! Idag vaknade jag klockan tre och idag ska jag inte göra ett piss för jag mår illa som en gorilla!  höhö!

Ha en bra dag, nu ska jag bli bättre på att uppdatera, wich me luck!

strand fest!

Hejsan!
Har hänt lite saker sen jag skrev sist! Jonna den grisen har lämnat mig här hemma och stuckit till grekland en månad för att jobba, jag saknar henne som en tok ooch hon har bara vart borta i en månad! Men iaf efter peace and love så har jag bara sovit typ, nej men jag har jobbat och tatt det lugnt, vart på stranden ocg i lördags var det strand fest på kåsa! På väg hem träffade jag och charlotte några grabbar och drog på efterfest, vi eller jag var hemma vid halv sex dan efter! Sen sov jag i en hel dag och idag har jag jobbat i 7 timmar. Kom hem och så kommer Bella på besök, är nämligen ensam hemma till på torsdag för min familj har dragit till skåne! Sen stack hon hem och jag gick in i duschen, kände att det var nödvändigt, jag luktade matos och äckligt! haha. Nu sitter jag här och ska började göra mig i ordding snart, ska träffa bella och frida sen, och i mon är jag ledig, fy fan va skönt! Ha de bra, pusshaj!

på peace and love hittade vi én sjö att bada i, robin jag jonna och jens på bild! :)