Nk, yeyeyesssss

God kväll!
Puhh, har pluggat klart till naturkunskapsprovet nu, hoppas det går bra denhär gången!
Läraren i Nk ser nog ingen ljus framtid för mig innom Nk så han fick dela upp mitt prov i flera delar så att jag skulle ha en liten chans att ens klara det....(A) haha. Så i morgon ska jag ha prov  på Enegi former och energiomvandlingar! ;) Får se när nästa del kommer och vad den ska handla om :P Det jobbiga det är att samtidigt som jag gör detta lär vi oss om molekyler på lektionerna vilket gör att jag kommer efter i det nu, + att vi börjat på B kursen som har ännu fortare tempo och ännu svårare! ( läste inte ens A kursen på en termin) jaja, får väl se vad det hela slutar, bara jag får G i slutbetyg är jag nöjd! Och jag hade endå inte tänkt att jobba på typ Ringhals eller ngt  min framtid så vafan har jag för nytta av energiomvandlingar! Det har ju inte direkt med ekonomi att göra ( det är det jag läser på gymnasiet) hehe.

Men nu är klockan efter nio och det kanske börjar något bra på tv då? Hmmm... någon som vet `?
Jag ska iaf gå och kika efter nu! Hörs i morgon, och då är det helg, SKÖÖÖNT!! yes, PUSS


Send me a comment!
Postat av: Filippa

okej :) vilket photoshop har du?

2008-12-04 @ 21:38:04
URL: http://flings.blogg.se/
Postat av: balle

sv; nu tappade jag tråden om vad vi pratade om. :s

2008-12-04 @ 23:15:10
URL: http://edahlander.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaa de va gryyyymt kul o häftigt :D!

2008-12-05 @ 11:00:54
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0