Movies,

Titta vad som kom med posten idag! Jag hade hoppats på att skolfotona skulle komma men detta blev bra det också! Två filmer kom, Angel och Sex and the city filmen! Nu återstår bara mamma mia, what happens in vegas och 27 dresses sen har alla kommit! Men jag har i alla fall två stycken att kolla på ikväll!

Jag känner mig inte riktigt bra idag så jag ska bara ha en lugn hemmakväll tonight, ska gå och handla baristomjölk och glass! Mums! För i morgon blir det ju fieeeesta, SBN Tour kommer ju hit !! SKa bli skit kul:)  Ska börja tidigt med Sara sen ska vi till Julia och där vet jag inte riktigt vilka det kommer bli! , men kul ska det bli:)

Idag så slutade jag kvart över två för jag och mammii skulle till friskvågen på instruktionsmöte, jag ska kanske börja träna där! Och sen åkte jag till pappis jobb och hämtade ut min cykel ( någon hade ju vart snäll och lämnat in den hos polisen )  Sen cyklade jag hem i regnet för mamma hade glömt cykelstället hemma! Så jag var dygnsur typ när jag kom hem! Men jag har iaf städat hela mitt rum, najjs najjs är det nu:) hihi
Här är filmerna som kom idag :)



Send me a comment!
Postat av: frida:)

vart har du köpt filmerna? ;P

haha, hade du ju inte behöva köpa för har 4 av 5 st som du kunde låna av mig! ;D

2008-11-09 @ 14:38:29
Postat av: Julia

hahah , okej!

vet inte vart dom är köpta faktiskt, det va inte jag som köpte dom ;D hihi.

2008-11-09 @ 16:07:34
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0