Tonight;

God kväll!
Sitter och kollar på tv, eller egentligen kollar jag inte utan bara låter tvn gå för att det inte ska bli så tyst här uppe :P hihi.
Idag skippade jag bönderna på tv 4 helt och hållet och allt annat tv tittande med för den delen ( bortsätt från nu?) haha , isf följde jag med jonna till sparbankshallen och kollade innebandy match :) Tyvärr så förlorade Varberg, men dom spelade bra endå...(A)

Nu sitter jag och ska snart hoppa in i duschen! hihi, attjag alltid gör det så sent? Kanske dags att ändra på det snart?! hehe,

Har också kollat på en jädrans massa shopping sidor på nätet, jag kallar det fönstershopping på nätet eftersom jag inte har köpt något :P Men det är ju altid kul att kolla! Kolla in kategorin "lets go shopping" så kan ni lätt och enkelt spana in lite av det som jag har hittar på olka sidor! Hope you like it! Hugs♥

Blev ingen bild på dagens outfit today men jag hade iaf
♥ en mörkblå svea tröjja
♥ blå jeans ( gina )
♥ svart spets linne från rut m.fl
♥ benvärmare, kappahl
♥ jacka, stadium
♥ skor, wedins

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0