Back to bed!

Klockan är inte mer än 08.36, vilket är väldigt tidigt eftersoom jag inte ska till skolan! Men jag var tvungen att mejla mitt arbete i samhällskunskap till bessi som är så snäll och skriver ut samt lämnar in det åt mej! Tack sötis! :) Men nu ska jag krypa ner i min Varma säng ( eller den var varm innan men nu har jag ju vart upp en stund ) hehe Men ska bli skönt att sova en stund till medans alla andra är i skolan ! haha. Men jag mår mycket bättre idag, och det är ju bra. För vem fan vill vara sjuk ? :S INGEN? nej jag tänkte väl det.

Så vad ska alla ni andra hitta på idag? Ja det finns väl inte så mycket att tillägga om min dag, kan ju inte gör så mycket! Men jag måste ner till stan en snabbis, måste ju ha biljetten, oavsätt om jag är sjuk idag, jag kommer ju att vara frisk på fredag! Och då måste jag ju ha biljetten ;D hihi Någon mer som ska dit? Till grand i Falkenberg? Sjukt kul ska det bli iaf :)

Nej , men nu har Bessi fått arbetet så då blir det väl sängen igen, Härligt! :)

Send me a comment!
Postat av: Bessi

hihi, lungt söte! =D

2008-10-16 @ 14:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0