bakis lördag

Jävlar vilken huvudvärk jag har! Helt sjukt. Men jag ska försöka mej på att berätta om mitt fredags äventyr, det va kanske inte så mkt äventyr i den men shit the same!  Det hela började med att jag och jonna tog oss ner till Philippa där det va förfest typ :) hade riktigt roligt, men det blev kanske lite för mycket drinks;D haha men det va kul endå. sen drog vi vidare till David! jag hade skit kul och för kvällen kändes det som att det inte fanns några som helst probem, men sen blev det morgon och ja... men i alla fall det va kul hos David, men jonna mådde inte speciellt bra, krampar i magen och massa, stackare så vi fick avbryta kvällen alldeledes för tidigt "/ men aja huvudsaken var ju att hon skulle må bättre :P så jag fick skjutsa henne hem till henn (jag skulle sova där) så nu står min cykel kvar hos David och jag måste ta mej dit i dag för att hämta den, JOBBIGT!! och sen snodde någon mina cigg, fett sur blev jag, jävla idiot! men anyway hemma hos jonna så kunda jag bara inte sommna, det gick bara inte så nu är jag as trött och as bakis, men jag gick iaf hem vid typ 12 och det tog fan en kvart för mej att gå från jonn till mej, och det är inprincip bar en väg man ska gå på och det brukarta mej 2 eller 3 minuter :S vettefan va jag höll på med, men när jag kom hem och öppnade ytterdörren så möttes jag av en jätte god doft, nämligen kanelbullar! så jävla gott, right? så jag mummsa i mej kanelbullar och mjölk, underbart gott:) och det hjälpte lite mot baksmällan också ;D och sen (på tal om något helt annat) så var det första gången som jag använde mina nya skor ( dom men klack) och hemma hos Phillippa så fastnade jag i nått jävla galler så klackarna är helt uppskavda, :( typiskt mej :P


crazy bryds!


 



så killar, nu kan jag svara på frågan vad tjejer gör på toan i flera timmar!
bröstpose! fannies min är skit söt ju !


jag och moa, fulla och glada!


så nu ska jag duscha, äta och fixxa, sen ikväll blir det förfest hos mej och sen  drag vi vidare på FEST!
hoppas du får en lika fartfylld helg som jag , kisses!


 


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0