Grrrrand!

HEY!

Jag halvligger i min sköna säng, jag mår inte helt bra idag om man säger så. Men jag kan ju säga att det är de fan värt för vi hade en super rolig kväll! Dansade hela natten låång, iaf tills bussen hem gick halv 2 ;D hihi. Men vi började med dansen vid kvart över 9 typ. Så man var riktigt trött tillslut.

Men iaf kvällen började med att vi va några stycken hemma hos Fannie. VI gjorde oss i ordning och började med drickandet. Sen fick jag verkligen springa till stationen. Så jag var as trött när jag kom fram ,haha Men sen träffad ejag ju frida och dom där ! så vi gick på en av de 8 bussarna som skulle ta oss till Grand, studentfesten i falkenberg. Vi var framme en halv timme innan insläppet var, så vi stog på gatan i väntan på att fler folk skulle komma, men de var väldigt mycket folk där endå. Sen vid kvart över 9 halv 10 så drog vi in på dansgolvet och shakade asset! HAHA nej , men de blev en jävla massa dans igår, mina fötter värkte verkligen ! Så jävla roligt var det! Sen vid halv 2 gick bussen hem, jag typ somnade, ja somnade inte deckade:p haha Efter det så började den långa vandringen för mej, från stationen och hem , och eftersom jag hade så fruktansvärt ont i fötterna så gik jag hem utan skor, Nu ångrar jag mig att jag tog klackskor, det var döden för min fötter, men ialla fall, det hade regat så det bli as kallt för fötterna, trodde dom skulle ramla av tillslut ;D haha

Men ah, det var en riktigt rolig fest,! Nu längrar vi till Halloween och Stockholm by night! ♥



två (inte allt för bra ) bilder, tagna med min mobil på ett av de tre dansgolven!

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0