Trötter

God morgon typ, Heh Jag har sovit i en sådär 4 timmar, sjukt trött! Men inte blev jag piggare av det. Nu är jag sådär seg och orkar inte gör något annat än att ligga i soffa och kolla på tv! Hur slappt är inte det ? Men det är skönt att inte göra någonting också. Hihi Just nu kollar jag på Las Vegas, har aldrig kollat på det innan, men det hade ju inte vart fel att åka dit, Haha . Men någon gång så! Det är i alla fall lite spänning i programmet, nu ska dom fånga brottslingar, haha

Jag har fått en riktigt ret hosta, det kittlas typ i halsen hela tiden, och sen när jag hostar så river det till i hela bröstkorgen, That suck! Hoppas bara att det går över snart, det är så sjukt jobbigt , Hih

Men mamii kom med en bra idé, så jag ska ut och gå med en promenad med henne snart. Jag hoppas att lite frisk luft kan få mej att piggna till lite!
Åh, nu såg jag en reklam om ett erbjudande om att åka utomlands, till solen. Hur underbart hade inte det varit? Helt sjukt underbart. Och jag kan ge mej tusan på att jag hade blivit pigg utav det !  Hehe

Kisses


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0