fiiiiiiiesta (D)

hejsan hoppsan!
sitter hemma i soffan nu och kollar på oth, det är bara så bäst ! och inte nog med det, det är fredag också och det betyder helg ! och jag bara älskar det.

efter att jag kollat klart på one tree hill så ska jag duscha och göra mej lite smått i ordning , sen bär det av till annapanna på lite förfest och sen vidara till viktor som har feeest!! hmm , men va tusan ska jag ha på mej (?)
och jag som trodde att jag skulle ta det lungt en enda dag, hade tydligen fel om det! menmen vila kan man göra när man blir gammal, right? eller nått sånt. haha
men innan de roliga börjar måste jag ta itu med några saker , och det är inte så farligt som det låter bara jobbigt !

men ojoj nu måste jag misann skunda mej för jag fick precis veta att jag ska vara hos anna vid halv sju, så jag måste dra,

 

SKÅÅL, kisses

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0