Mina Kanon festliga helg!

Hej,
Så nu var jag tillbaka, nu slipper ni inte mig längre! haha. Har haft fullt upp hela helgen i det kanon fina vädret, men ska berätta snabbt vad jag har gjort sen i onsdags nu innan jag ska iväg och jobba, ikväll kommer en bild bomb med shopping, sounds great hu?!

Torsdags; Var en kanon Valborg, gjorde mig iordning hemma, sen drog jag till jonna, sen förfest hos Jennifer, efter det trog vi till fästningeen och sen till ankaret och träffa boysen m.m. var rikitgt roligt, sen stack vi hem till anna på fest, trevligt! efter en stund där så åkte vi till stan och vi tog en runda på krogen, Invito blev de!! Vi dansade fötterna av hos och vinglade vi  hem och sov hos jonna vid halv 4 ungefär, en riktig guldkväll!   

Fredag; Jag, jonna och anton vaknade upp hos jonna, han åkte hem och vi drog till stranden för stek och bad, det var ju första maj!! Vi träffade på några på vägen och Sali hängde med oss, vi hade också köpte svenska jorgubbar, melon, vindruvor och loka smultron på kvantum! Sen solade vi i några timmar och badade två gången! I havet, redan, helt otroligt!! Sen på kvällen blev det poolparty! fast det vill jag inte kalla det nu i efterhand, men vi badade ej, och det sög, så vi åkte in till stan och gick förbi henke! Men jag mådde as illa så vi stack hem !! Mysig dag!

Lördag; Vaknade och gjorde mig i ordning, sen tog jag, julia och sara tåget till götet! Vi gick all in för shopping, och fötterna värkte när vi kom hem sen igen, men det var en kanon dag, hel mysig! måste göras om tjejer!! Sen på kvällen åkte jag till Jonna, sen drog vi hem till Samir och Sali på fest, där dampade dom sönder med Justin! En uppblåsbar docka med kuk, som samir fick i present! haha, det var as kul iaf, sen drog vi till Jacke där alla intte mådde kanon bra, men vandrade vi in till stan, och sen mina damer och herrrar intog vi krogen, harrys faktiskt, och det var jäkligt roligt, sen träffade vi på två kompisar så jag och Jonna hängde med dom hem på efterfest, smällde i oss en bag in box och sen vinglade jag och jonna hem vid tio morgonen efter, påväg hem dampade vi loss med en bag in box som vi döpte till justin, vi fick vårt kända bakisdamp!

Söndag; kom hem och somnade, vaknade senare vi fem, kollade klart på oth sesong 3 och sen mötte jag jonna och vi drog till hemmakväll och köpte godis vid sju! Sen hem till henne och kolla twilight! Kanon helg, hur kul som helst har jag haft, hoppas ni med har haft det!  nu ska jag iväg och jobba! ha det!

Send me a comment!
Postat av: Jenna

låter som att du hade en bra helg :) min helg var helt okej, var bara med familjen och tog det lugnt :)

2009-05-04 @ 21:28:58
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/
Postat av: e l i i i n

svar; jao. jag har varit i skolan och sen konfa.

dudå ?

2009-05-04 @ 22:32:55
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Postat av: Alexandra

skönt att du fick en bra helg:D

2009-05-05 @ 01:36:20
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: yasmine the one and only

jo då. görs idag? kram

2009-05-05 @ 12:29:25
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Anonym

de översta skorna kommer ifrån skopunkten.



299 ;

2009-05-05 @ 15:44:43
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Jenna

min dag har varit bra :) du kan läsa om den i mitt senaste inlägg ;) hur har din dag varit då?

2009-05-05 @ 19:34:20
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0