Bio..

Hejsan hoppsan!
Jag förstår mig inte på söndagar, hur mkt jag än sover så är jag alltid så förbannat trött! SEg och orkar inte göra ett piss..
Igår blev det en hemma kväll, tråkigt men skönt! Godis och män som hatar kvinnor blev det. Sen i morse blev det våfflor till frukost :) mums!

Ikväll hade jag verkligen velat gå och se på flickan som lekte med elden, men ingen orkar.. suck! Får la gå på den i helgen ist! annars hade det vart perfecto a la söndag!

Nej men jag får väl städa lite istället, dock inte lika roligt! Men eftersom vi ska ha en afrikan i huset i en hel vecka så får jag väl offra mig då! ( ja vi ska ha en tjej från afrika här i en vecka, min syster och deras klass kör någon utbytes sak) så då får man prata lite engelska också!


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0